TAGGED BY KRITI...

Well...had no clue about this tagging business about an hour ago when I had this sudden scrap from Kriti -"Uve bin tagged ",and i was at a loss to understand what exactly she meant by it... But after a li'l explaining and a sample too ,i can say i'm well versed with this tagging thing ,coz i've already done a lotta similar stuff filling slams and profiles on social networking sites!!!
Though I really hate that i'm sitting here and typing when i would have otherwise bin sleepin...lol... but newaz now that the responsibility has bin thrust upon my frail shoulders (or better put it as fingers..lol),i'd better play my part and complete this thing that i've started with !! ;)

And as far as the readers of this space are concerned ,i'm not exactly putting in extra efforts to make your day or to earn brownie points from your side ,I'm doin this just coz therez somebody out there who wants to know my opinion (which by the way ,might waver and sound quite confusing especially since i'm in this inebriated post thomso depression phase !!!)
.So if you take my opinion (ohh dat dilly-dallying again) ,you better spend your time doing something productive ,coz as far as i know you may very well be appalled by my honesty ...but thats the way I am...I wont live my life as dictated by the norms ,and so my answers might sound a li'l cliched ...

Newaz,not to keep you hanging in here(and if u have come till here ,you must surely be interested !!)...here it goez


1. Pick out a scar you have, and explain how you got it.

I aint no harry potter ,so i dont have a sensational tale to tell of wizards and what not....
Umm...i have these 2 scars on my forehead(a la HARRY yes!!)... dont exactly remember what happened and it might sound really weird ,but as far as i remember i was cycling at the age of about 12 ,when i saw a parrot ,and i stopped in my tracks and started staring ...it suddenly started to fly and it went flyin over my head ,and in a bid to catch a close -up ,i twisted my neck a li'l more than 180 degrees ,and in the resulting torque ,I along with the cycle ,somehow lost balance ,the front wheel of the cycle was suddenly in the air ,and the next thing i know was that i was in the exact reverse position to where i had been earlier...the cycle was now on top of me (maybe it also wanted to catch the parrot!!) ,and my head was bleeding profusely....lol


2. What does your phone look like?

Well it looks really hot and sexy and ....
oh hell, what kinda question is this !!! Its a Nokia 3230 and ofcourse looks like any other 3230!!!
To elaborate more ,i'd say its the red version ,and its so old now that its lost all its sheen ...lol...

3. What is on the walls of your bedroom?

Umm....posters and more posters....I'll give you a list:
- One poster with a red background ,two teddies and with the message -"LOVE -I cant put it together without you"
-Three posters of Thomso (one for every year)
-A small poster of Kareena Kapoor...nahh she aint my fav actress ...but i found this really hot poster in a filmfare magazine and so ripped it and put it up
-Academic calendar for the current year....(its important to know the holidays right!!!)
Well, thats about it ,apart frm the wall paint ofcourse!!

4. What is your current desktop picture?

Uhh...bad timing...a Riya Sen wallpaper (i aint no pervert ok...just keep changin em randomly!!)


5. Do you believe in gay marriage?

Who am i to beleive !!! Leave alone gay marriages ,i strongly am against the institution of marriage altogether , so this question automatically becomes redundant for me...

6. What do you want more than anything right now?

Well...a very good internship ,a seat in a 'good' IIM, and uh ,someone to take care of me ,coz i'm really spoiling myself ,and losing my mind to nonsense (and my liver to alcohol)...Damn i hate being alone when there are so many people around...

7. Are your parents still together?

HAHAHA!!!! Ye to bhagwaan ko bhi nahi pata!!!!


8. Last person who made you cry?

Many... and it alwaz has to be the one who i care about the most!!!


9. What is your favorite perfume/cologne?

Have no real favourite ...but i generally like (and use) BRUT or AXE ,and yeah my best possesion was an ADIDAS spray


10. What are you listening to?

Nothing at the moment ...but if this means my favourite music ,i'll definitely say it has to be something that has a meaning ,and something that doesnt hurt ur eardrum...No heavy metal rock for me puhleez


11. Do you get scared of the dark?

Used to when i was a li'l boy...but not anymore ...usually m so tired by the time it gets dark that when i close the lights ,therez nothing on my mind except a sound sleep!!!


12. Do you like pain killers?

Argghhhh....whats wid liking a medicine!!! Will have to use it when therez a need ,otherwise i dont think anybody "LIKES" meds!!!


13. Are you too shy to ask someone out?

Not if its some1 i dont know (have a lotta experience asking out girls at the fest ) ,but otherwise ,yes ,veryyy scared ....I might as well say I'll never do it :P


14. If you could eat anything right now, what would it be?

A Brownie with ice cream (any!!!) or probably pasta/spaghetti in cheese sauce!!!mmmm.....


15. Who was the last person who made you mad?

A stupid IITian ( i mean a fellow batchmate)who interfered when we were trying to make a Bakra of a guy we caught during our fest... Spoiled everybody's mood...


16. Who was the last person who made you smile?

ummmm....
ummmm....
Yeah got it...it has to be DS,coz she got a really gr8 job !!!!


17. Is someone in love with you?

HAA!!!!! That so not possible.... whoz this frickin idiot who put this question here...

7 comments:

creation s said...
This comment has been removed by the author.
creation s said...

hmm.. well.. ohkk.. i hate to admit this.. but i envy u!!
2 scars on ur forehead!! kewl!

hot n sexy nokia 3230... hmm...

a teddy poster.. n a poster of kareena??.. heyy.. plzz dont mind.. but .. ewwwwwww.. kareena??
that aunty???!!!!

try to drink less.. else.. we'll be watching u in news a year later.. in a 'liver' scam.. caught buying it illegaly..
hehe.. *smirking*..(coz i was imagining how the 'breaking news' on cnn n aaj tak wud sound like.. hehehe)

cudnt quite get the 7th answer..

hmm.. BRUT.. i like it too..

n whos DS???

all in all. gud job!!

Aupsy-The cOOlest One!! said...

@kriti
lol...17 ques kam the kya jo itne saare aur daal diye!!!
Chalo i'll answer these too...

1)yes ma'm ...2 scatrs on my forehead ,and u wont notice even one...lol..

2)poster of kareena...well as i toldcha...she aint my fav...but that poster is irresistably HOT!!

3)drinking...thats what i wrote ,i dont have any control over it when i'm alone,and i'm mostly so...:P
as for the news they have better things to cover ...i wonder how they missed out on ur bro falling into the ditch when they cover every other person falling into a 1 cm well!!! :P

4)7th answer...maine answer hi kab kiya!!!!

5)DS is a friend (one of those who i can proudly call a frnd!!)

Thx a lot for ur final approval...and can i please see what was in the post u wrote and deleted!!!

creation s said...

hmmmmm..
nyc answers this tym too!!

i was thinking.. ki.. "yaar.. he says 2 scars.... pics mein to ek bhi nahi dikhta.."
now i kno..
'hidden scars'.. hmm...


n well.. kareena's poster.. its ur room aftr all..
u may as well put up osama bin laden n dawood.. who cares!!!


n as for the deleted post.. it was the same one..
deleted it coz there were simply too many typo errors..

Aupsy-The cOOlest One!! said...

@kriti
actually abt the scars...they've bin shifting their positions at asteady rate and have now conveniently come to rest in a snug position just behind my eyebrows!!!lol...thats y hidden!!

@archie@ said...

aupsy.....bad answerzz man, m so sure u cudve done hell better//!!

Aupsy-The cOOlest One!! said...

@shubham
dude.....long tym no c huh!!!
And sirf bad answers kehne se kaam nahi chalega...atleast temme d "bad" points!!!

Related Posts with Thumbnails